Pages

Sunday, January 2, 2011

semester 2-2010/2011

   1-jan-11=daftar hostel
   3-jan-11=daftar sem baru kt kampus

   hmm...awal2 lg aku dh mark kt kalendar yg aku dpt drpd domino's pizza tuh. hehehe...maklum la...umur dh makin bnyak..dh menjengah 20-an la katakan...kihkihkihkih...
  
   so,hari nie dh 2hb,so,mknanya aku dh slmt smpai n mendftarkn diri n mengemas bilik hostel dgn jayanya..huahuahua...smlm aku dh beli brg sket2...hari nie,g beli lg..hurm...so,bila total up smua brg2 yg aku dh beli,dh cecah rm150 aku spent utk beli brg2 jer..haisy,ayahanda....ankanda mu ini mmg sgt suka shopping~~~
 
   hurm...yg tersayang ajak g mkn mlm nie..tp,aku bg mcm2 alasan sbb aku cm mls plak nk kluar2 mlm...pastu,pe lg...merajuk la...kononnya...tp,bila pk2 blk,cm rasa bersalah pn ada gk sbb dia cm beria-ia sgt nk kluar mkn...kihkihkih...:P pastu,bila aku pujuk blk,mula la dia being sarcastic ngn aku sbb dia mmg sng je spot pe yg ada dlm kpla hotak aku nieh...hehehe...sng kantoi,kn?wakakaka...so,bila aku ajak dia dtg,dia pn ckp;'"tgk la nnt...klau ada m0od,ada la.."...haisy...suka wt aku rasa bersalah...pastu,aku biarkn je la...mls dh nk lyn...*xleh lyn sgt..nnt bertambah mengadanya...kn shayang???kuikuikui...
  
  eh,lupa plak nk citer...sem nie,berkat usaha aku n sisters aku smua n not to forget,cinonet piyya...aku berjaya menempatkn diri di rumah yg berada di tingkat 1!yup,tingkat 1!hahahahaha...mmg gembira,seyh...
dh 2,rumah nie menghadap kawasan pintu pgr,s0,mmg x sunyi la...mmg x sama lgsg keadaannya ngn rumah aku yg sem lps...alhamdulillah,Ya Allah...^_^

No comments: