Pages

Friday, December 31, 2010

my family-the best one ever~

gmbr bsr::safiyyah-k.farah-k.ag-neyna-mama-abah-aku


ok,kali nie aku nk story mory pasal family mmbers aku...consist of ;
abah-Encik Saupi b. Harun
mama-Puan Azizah Awg Mel
kak farah-Pn. Nor Farahinie
kak ag-Cik Nor Azyyatie
neyna-Cik Nor Diyana
k.ida/adik/aku(hehehe)-Cik Nur Wahida

hurm...nie la asalnya family aku..then,bln dis 2006,k.farah kawen..
then,finally on 27th of August 2008,
aku bergelar ciksyu kpd bayi yg bernama
Nur Safiyyah Maisarah
yg sgt la cute pd luarannya...luaran jer...
ya Allah...klau nk citer psl mycalah nieh,mmg x ckup la page aku...
ntah knp la dia sgt hangin ngn aku...ngn aku je mslhnya...
ngn aunty2nya yg lain,dia sgt ok,hokayy~~~
haisy...calah2...cpt la grow up,my dear...

haa...dh la citer psl cinonet 2...nnt aku wt entry lain psl dia...
abah-lelaki yg aku mmg admire...aku nk husband yg bleh jd hero cm abah
mama-rajin,cermat,sgt sukaaaa berleter,loving one
k.farah-sgt cermat,bonda kpd cinonet,teringt kt jam tweety yg dia beli utk aku masa dia mula2 keje
k.Ag-nampak je garang,tegas..sgt soft dri dlm...sgt supportive
neyna-dulu2 pnya citer;sgt suka gaduh,bertekak ngn aku..skg dh okay...dh besar2 smuanya

skg,abah dh pencen..mama sthn lbh awal pencennya drpd abah
k.farah keje KASTAM kt KLIA
k.Ag keje ngn CITIBANK,kl
neyna plak keje as a lecturer kt KFC Holdings-ajar studs kt Paramount College
aku?
hehehe....stdy la..kt UTeM

sgt syg family aku nieh...
kitaorg mmg family indie sbb mcm2 hal dh berlaku kt family aku
sjk aku blum ada,sjk aku kecik,smpai la skg
aku sgt kesian ngn parents aku sbb asyik dianiaya oleh family diorg jer
dua-dua belah plak 2
so,kitaorg mmg indie one
dat's y la korg xyh la heran klau aku x dk citer lgsg psl
atok ke nenek ke sepupu sepapat ke pe ke
sbb aku mmg membesar dlm keadaan yg family aku yg indie tnpa
sedara mara ada kt sekeliling

tp,skg...bila family aku dh senang,parents aku dh senang
masing2 mula nk ngaku sedara
masing2 mula nk mintak tolong
seolah jilat blk ludah yg dh lama diorg ludah
haisy...manusia2....lantak korg la..
yg penting,aku adik beradik sama sekali xkn biarkn
family aku berantakan,dianiaya oleh korg lg
aku jnji ngn diri sdri...aku akn
sntiasa lindungi famili aku...
no matter what will happens...
insyaAllah...

dear to my parents n sisters,THANKS a lot
i love u guys till the last of my breath
~~~~~~~~~~




No comments: