Pages

Saturday, January 8, 2011

syian2...

   ok,kali nie,entri aku berkisar tntg perasaan kesian n simpati aku kt ayanhanda yg dikasihi...sbb?sbb aku rasa cm aku dh byk sgt dh menyusahkn abah...2 baru ckp psl duit..blum lg pasal perangai2 buruk aku yg slalu wt abah pening kepala nk pk..hehehe...
   haaa....start je sem baru,maksudnya,abah nk kena byr yuran(*yuran yg mahal gila vavi),abah nk kena bg duit blnja tiap2 bulan...hurm...syian2 abah...T_T
  
abah,mama..sayang kamu berdua...

   hurm..nk cite psl kasih syg mama ngn abah kt aku,mmg xkn sempat aku citerkn..sbb mmg byk sgt!hehehe...dulu2...aku mmg x suka nk ddk umah...kononnya buhsan nk dgr mama berleter...tp,skg..aku cm rindu plak nk dgr mama bebel pg2...abah bg duit g skolah tiap2 pg..kihkihkih...siyes,mmh rindu ngn kehidupan aku yg d0lu2...

No comments: