Pages

Friday, January 9, 2015

nervous

job interview session on 02.01.2015

dah lama aku tak dapat call untuk invite aku ke job interview session. last skali is on the last week of august 2014. dah lama tu.

each time aku g interview session, aku selalu dapat different experiences. alhamdulillah. something yg aku suka and looking forward sebab bagi aku, experiences yg varied nie yang boleh tolong aku in the future time.

interview kali nie required aku untuk undergo language and skill tests. aku kena jawab grammar questions, buat written essay and typing test.

leps dah pass semua test tadi then only boleh proceed ngn interview session.

nervous? tak rasa sangat. maybe sebab aku pun dah tawar hati ngn diri sendiri agaknya. hahaha.

tapi, minit minit sebelum jejak kaki ke tempat interview tu, nervous tu memang terasa sangat! *padan muka. hahaha

rasa lega lepas those tests and interview session, Allah je tau. rasa nk sengih tu cam kerang yang busuk dah berminggu minggu. hahaha. taklah. hiperbola je tu. tapi,memang rasa nervous tu cam rerama yg terbang menjauh dari aku sbb tak suka ngn aku. alhamdulillah.

btw,best of luck to all readers yg ada nak attend interview! do the best of your capacity,insyaAllah, the grant is yours. :)

No comments: