Pages

Thursday, January 3, 2013

eh?dah settle?

...assalamualaikum...

apa yang dah settle tu?
korang rasa apa la agknya yang sudah settle tu?

mesti kawan-kawan yang 
sedang menghadapi peperiksaan akhir semester
tahu pasal nie,kan?

ha'ah...
semalam,02.01.13 bersamaan hari rabu,
bermula lah kertas pertama bagi exam aku 
semester nie.
subjek 'technology transfer in business'
hurm...to be truth,aku
masih rasa takut/goyang dengan 
keputusan aku nanti untuk subjek nie...
sebabnya,yang akan marking paper kami nanti
adalah dekan fakulti kami...
*mestilah dia serius,uolls...HAHA

tapi,tak pe lah..
yang dah lepas,dah tak boleh difikir-fikirkan sangat dah...
apa yang tak baik boleh lah dijadikan sempadan...

so,next paaper aku adalah pada besok hari!
04.01.13=jumaat untuk subjek 'business plan'
sekarang nie,aku baru je nak start study nie..HAHA...
malas memanglah malas...
tapi,aku dah tak ada masa...
sebab aku kena pulun jugak untuk kertas pada hari sabtu...
hah?hari sabtu?
ye! kami ada kertas pada hari sabtu nie!
arghhh...stress~



No comments: