Pages

Thursday, May 19, 2011

sumber?

sumber?
sumber pe?
sumber manusia?sumber kewangan?sumber alam?

...........................stop berteka-teki.................................

ok...mmg ye...
aku mmg maksudkn sumber kewangan...
$_$
abes,knp ngn
 sumber kewangan aku sblm nie?

berkurang ke bertambah?
*haruslah berkurang...sbb shopping x hengat d0nia~

ok,ceritanya cmnie...
aku x apply ptptn sbb abah aku suruh....
sbb aku anak bongsu...abah aku dh xdk tanggungan dh slain aku ngn mama....
kakak2 aku semuanya dh keje....
n,abah aku bg duit bila aku mintak....
masalahnya skrg...aku yg x smpai ati nk 
mintak slalu ngn abah aku....
*tetiba..baik plak..huhuhuhu

so,aku pn mula la nk usha2 biasiswa...
tp,bila aku usha2...smuanya utk kemasukan yg sem 1 shja...
hurm...kecewa pn ada....
sedih lg la ada....

nk mintak ptptn pulak...
aku yg x sanggup nk bayar bila dh keje nnt...
hurm....macam2 la.... :(

hurm...ada sapa2 kwn2 blogger 
yg boleh tolong x?
please...share ngn aku,eh???


pe2 pun...thx sbb sudi baca....
^_^


best nya kalau ada pokok cmnie.... :)


No comments: