Pages

Thursday, May 19, 2011

c.a.m.e.r.o.n...h.i.g.h.l.a.n.d

cameron highland?

ye..last weekend aku g 
cameron highland sbb family aku 
wt satu trip ke sana...

x lama..2 hari,1 mlm...
kami stay kt DESA ANTHURIUM Apartment...

gambar nie aku cilok kt g0ogle~

apartment nie fully-furnished n ada 3 bilik,2 tandas...
mmg best apartment nie ssb 
dulu pun kami pernah stay kt apartment nie
tapi...tu citer 4 tahun dulu..
*lama giler,kn...? huhuhuhu

okeh..dh cukup iklan kn apartment 2...
next,aku smbng ngn citer xtvt2 kami 
kt cameron nieh...

actually,xdk pe2 yg menarik sgt pn kami 
wt kt sana...juz....
lawat ldg strawberi....
ldg teh.....
kebun kaktus...
taman lebah....
gi pasar mlm Brinchang...
gi minum2 kt medan selera Brinchang...
mkn aiskrim strawberi...
amek2 gambar....
beli sayur-sayuran...
hurm...2 je...

tp,aku mmg xdpt nk shopping byk2 sbb 
purse aku out-of-money....
kecewa n sedih,hokayyy...
tp,aku cuba positifkn diri ngn berkata2 kpd
diri sdri...
"xpe la...nnt dtg la lg...."
huhuhuhu....
pathetic,kn~~~
actually...bukannya xnk mintak ngn parents aku...
tp,cm x sanggup pulak...
*tetiba berhati mulia... :P

pe2 pun...family trip mmg best!
*sbb xyah kluar duit~~~
wahahaha...

berikut adalah gambar2 kami kt cameron::
abah-mama-kak ag-aku! :)

pose gk walao anak buah tid0 dlm dakapan...
*haisy...piyya2...

ntah pe tujuan aku peluk benda tuh... 0.o

abah-kak farah
*kt taman lebah

mereka mmg sentiasa berjimba-jimba walau
 cinonet piyya x berapa mempedulikan mereka...

kak farah-abah-kak ag-cinonet piyya-mama

ye....anggur pun ada kt sana...

nyum2...masam+manis=strawberi

aku ttp posing wala0 pe pun yg berlaku
*merujuk kpd kak ag yg tgh tunggu turn amek gmbar..hahaha

kak ag-cinonet piyya-kak farah

cinonet piyya-abah-mama-aku

abah ngn mama aku meeting nk beli bunga...

bunga2 kecik nie cute giler~

ok.cinonet piyya n aiskrim strawberi yg nyum2!
tp,actually...kali nie family trip kami x
disertai oleh kekanda aku yg ke-3::
nena...

ok la...stakt 2 je la dulu....mekasih sbb sudi baca...
^_^


No comments: