Pages

Saturday, April 23, 2011

final exam~~~

huh~
penat la study last minute nieh...
tiap kali aku exam,mesti aku stdy last minute...
n,stiap kali 2 la aku mesti penat....
ehehehehe..

kali nie,aku stdy last minute gk...
kali nie exam final sem 2 aku...
hisyh....aku mesti strive kali nieh...
sbb aku dh janji ngn parents aku,ngn akak2 aku yg 
pointer aku kali nie msti lg baik drpd sem lps....
huh~ *berat 2...

xpe2...aku mmg ada niat 
yg sama ngn jnji 2 gk sbnrnya...
*opkos la kn...xkn nk makin teruk plak,kn???

next week....
starting from 25-04-10
till 03-05-10....
aku exam...
ada 6 paper semuanya...

aku risau ngn subjek akaun sbnrnya...
abb aku xdk basic akaun...at all!!!
n...aku cm lost ngn subjek nie....
arghhhh....cmne nieh?!

so,aku dh wt keputusan...
aku kena la skor gred yg bagus la utk 5 subjek yg lain 2 
supaya bleh cover gred akaun aku nnt...
*insyaAllah...amin!

lastly....
gudluck utk semua 
student u
*dlm negara+luar negara
utk exam kamu semua
n utk setiap apa yg kamu lakukan....
moga2 kita semua berjaya
dunia dan akhirat...
amin~~~

best of luck!

*lupa nk pesan...jgn la tension2 sgt! :)

*gudluck!!! :)
strive for your excellence!
*tulis entri nie sbb dh buhsan nk baca nota...huhuhuhu

No comments: