Pages

Thursday, March 10, 2011

auw~ x sabar!

HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA

mmg superb la poster nieh!

hurm...minggu lps aku g tgk wyg ngn 
bdk2 kelab...
hurm...
pas2,dpt la tgk preview citer nie...
aku cm agak terpegun ngn 
preview 2 sbb teknik CGI nya agak memberangsangkan....
lantas,terus m'buatkn aku nk sgt la tgk citer nieh...
hurm...
aku mmg minat ngn hikayat2..mitos2...cerita2 zaman dulukala
sbb aku nk sgt tau keadaan n suasana zaman2 dulu...

mmg aku ada dgr psl citer d sebalik pemilihan 
STEPHEN RAHMAN sbg pelakon utama citer nieh...
ada yg kata,kena baca dulu sinopsi citer nieh...
baru tau knp yusry pilih stephen...
hurm...so...
klau nk tau psl sinopsis hikayat merong mahawangsa nie,klik kt link kt bwh nieh...

hari nie
(10--3-2011)
citer nie akan start kt panggung...
so...selamat menonton!
^_^

No comments: