Pages

Wednesday, February 9, 2011

tanggungjawab a.k.a beban yg harus dipikul

okeh..
hidup aku mmg penuh ngn tanggungjawab...
setiap manusia kt dunia nieh mmg
ada byk tanggungjawab...
makin berusia tubuh badan kita...
makin bertambah la tanggungjawab kita...

okeh...start je sem baru nie...
bertambah la lg satu tanggungjawab aku 
sbb seorg student yg berwibawa...
*ceewaaahhhh~~~

apekah?
aku dilantik sbg exco PRS
*Pembimbing Rakan Siswa UTeM
hurm...dipertanggungjawabkn utk 
Unit Keusahawanan dan Pembangunan Insan(KPI)
yg mana aku di grup kn skali ngn 
kak Aini+abg Munir...
mentor kami,abg Asrey...

hurm...
mcm2 dh agenda+prgram yg kami dh 
aturkan+rancang sepanjang setahun nie...
dan...
seiring ngn idea2 tue la...
kami mesti melaksanakan kewajipan menyiapkn 
paperwork yg mana cabaran utk menyiapkn
paperwork nie adlh sgt byk...
phewww~~~
antaranya adlh paperwork yg terpaksa dibuat
secara berulangkali sbb kena reject...
haisy..mmg penat...
sblm nie aku ingtkn nk wt pe2 prgram sng...
rupanya......huh~
tuhan je tau azabnya...

hurm...tp,
aku x kisah...
sbb aku tau...
tanpa semua tanggungjawab nie...
aku xkn matang...
aku xkn tau jerih payah mereka2 yg
mengalaminya...
at least,aku dpt sedikit sebanyak input
drpd tanggungjawab2 nie...
hehehehehe

lg satu...
tanggungjawab nk menyiapkn presentation n assignment..
paham-paham sendiri la....
mmg memeningkan...

No comments: