Pages

Sunday, January 30, 2011

cuti midsem+Chinese New Year 2011

cuti?
baru masuk stadi sebulan...
dh cuti sem...
huh~~~

sem kali nie mmg pendek...
sbb KPT nk selaraskn kemasukan student2 baru next sem...
haisy...penat2...sem nie mmg nk kena rushing2 bljrnya....
haih.....nk mengeluh pn dh letih dh....

so,ptg nie aku akn naek bas transnasional ke bukit jalil....
kak Ag akn amek aku kt sana...
cuti kali nie aku xkn jd nanny utk cicocet
Nur Safiyyah Maisarah
sbb aku xkn berkesempatan utk jmpa dia pn....
aku blk kl...dia plak balik umah opah ngn atuk...
katanya mama aku;
'ibu dia nk try bwk dia naik flight...masa dia naik ngn adik dulu,dia kecik lg...'
ye la 2....pdhal...mmg agenda si ibu mahu beronggeng di umah opah....
hahahahahahahahahahahahaha.....


cuti aku stat smlm n berakhir pd 6hb 2 nie...
assignment?
pheewwwww~~~
mmg sgt la banyaknya tue....
dh la blk dr cuti nnt byk kuiz ngn midterm exam....
*berdebar plak rasanya....


No comments: