Pages

Wednesday, April 25, 2012

hutan dan hujan




...assalamualaikum...

saja nk share kt sini...aku suka sgt ngn hujan...
aku pun x tau sbb utamanya..tp,aku suka suasana hujan tue...
aku suka perasaan aku masa hujan tgh turun tue...
aku suka rasa sejuk yg gigit2 tubuh badan aku tue...besttttt gilerrrr!

masa aku tension kn...mesti aku rasa cm nk kemas2..bungkus2 brg2 aku...
pastu g ddk dlm hutan diam2....
hutan yg masih terpelihara....terpelihara dlm erti kata yg sebenar...
sbb kt sana...
aku xpayah nk pk byk perkara...
aku bleh fokus ngn pe yg aku nk wt....
aku bleh rasa pe tue damai,tenang,aman...
bestnya....hidup msti rasa cm xdk masalah...
tapi,bila pk balik...aku sedar...
smpai bila aku nk lari dari masalah...
aku kena hadapi pe je yg datang...selagi nyawa aku nie milik aku...

so,utk ingatan diri aku sendiri dan semua....
get yourself strong to face the life!
masalah adlah salah satu warna dlm kehidupan manusia....
kurang warna,kurangla seri dlm diari hidup kita...
^_^

No comments: